Виручка групи Renault за перший квартал 2020 року складає 10 125 млн євро

КОМЕРЦІЙНІ РЕЗУЛЬТАТИ: ОСНОВНІ ФАКТИ ЗА ПЕРШИЙ КВАРТАЛ

На тлі пандемії коронавірусу світовий автомобільний ринок в першому кварталі 2020 скоротився на 24,6% в порівнянні з аналогічним періодом 2019 року. У березні Група Renault призупинила комерційну і виробничу діяльність в більшості країн, щоб захистити своїх співробітників відповідно до локальних заходами безпеки. У порівнянні з минулим роком за перші три місяці продажі Групи в світі впали на 25,9% - до 672 962 автомобілів.

 

В Європі, де ринок скоротився на 26,2%, результати Групи Renault знизилися на 36,0% до 321 756 автомобілів, найбільш різкий спад припав на кінець кварталу через закриття більшості промислових і торгових майданчиків Групи.

 

Бренд Dacia серйозно постраждав, зафіксувавши спад на 44,5%. Продажі бренду Renault скоротилися на 32,3%.

 

На європейському ринку електромобілів бренд Renault реалізував в першому кварталі 22 810 автомобілів і закріпив за собою ринкову частку в 17,3%, в основному завдяки новому ZOE.

 

У регіонах за межами Європи продажі Групи в першому кварталі скоротилися на 13,4%.

 

На тлі кризи гарні результати в деяких країнах показують нові моделі, що вийшли на ринок в другому півріччі 2019. В Росії бренд Renault зафіксував зростання продажів на 9,2% завдяки успіху Arkana на тлі зростання ринку на 1,8%. В Індії Triber допоміг Групі збільшити продажі на 3,5%, незважаючи на скорочення ринку на 22,8%. У Південній Кореї продажі групи зросли на 20,1% завдяки успіху XM3, випущеному в лютому 2020 року, на тлі скорочення ринку на 6,8%.

 

 

ВИРУЧКА ЗА СЕКТОРАМИ

У першому кварталі 2020 виручка Групи склала 10 125 млн євро (-19,2%). При незмінних валютних курсах і базі порівняння [1] цей показник Групи скоротився б на 18,3%.

 

Виручка в автомобільному секторі (за винятком «АВТОВАЗ») склала 8 591 млн євро (-21,3%). Ця зміна обумовлена, в першу чергу, падінням обсягів (-14,1 пп). Продажі партнерам надали негативний ефект в розмірі -6,1 пп через різке скорочення виробництва автомобілів і компонентів для Nissan, Daimler і Opel. Негативний ефект валютних курсів (-1,4 пп) в основному був обумовлений знеціненням аргентинського песо і бразильського реала. Позитивний ефект ціни (+2,8 пп) став результатом зусиль, спрямованих на компенсацію знецінення та розширення комплектацій. Ефект продуктового асортименту і інших чинників вплинули в розмірі -1,0 пп і -1,5 пп, відповідно.

 

Квартальний вклад «АВТОВАЗ» в виручку Групи склав 701 млн євро (-8,6%) після врахування позитивного впливу обмінних курсів в розмірі 14 млн євро.

 

Мобільні сервіси тепер представлені у вигляді окремого сегменту діяльності, і виручка по ним в першому кварталі 2020 склала 6 млн євро.

 

У фінансуванні продажів (RCI Banque) в першому кварталі виручка склала 827 млн ​​євро (-2,0% в порівнянні з 2019), в основному через негативний ефект валютних курсів (-19 млн євро) в аргентинському песо і бразильського реала. Кількість нових кредитних договорів скоротилася на 10,4% в результаті падіння продажів. Беручи до уваги, що середній термін дії кредитних договорів перевищує три роки, а також з огляду на гарні результати продажів в 2019, середній обсяг дохідних активів продовжив зростати (+6,1% в порівнянні з першим кварталом 2019) і в кінці березня 2020 досяг 49, 3 млн євро.

 

На 31 березня 2020 року сукупні складські запаси (включаючи незалежні дилерські мережі) становили 660 000 одиниць (для порівняння: 656 000 одиниць в кінці березня 2019).

 

В автомобільному секторі на 31 березня 2020 року резерви ліквідності становили 10,3 млрд євро (для порівняння: 15,8 млрд євро на 31 грудня 2019).

 

Будучи відповідальними перед усіма акціонерами Групи, які намагаються боротися з безпрецедентною кризою або страждають від його наслідків, Рада директорів Renault на засіданні 9 квітня ухвалила рішення не пропонувати розподіл дивідендів в рамках щорічних загальних зборів акціонерів, яке відбудеться 19 червня 2020 року.

 

ПРОГНОЗ НА 2020

Як зазначалося в Єдиному реєстраційному документі (Universal Registration Document) від 20 березня 2020 року, Група призупинила виконання поставлених на рік завдань через невизначеність у зв'язку з пандемією коронавірусу і закриттям заводів і торговельних майданчиків в багатьох країнах. Група зобов'язується відновити комерційну і виробничу діяльність в тих державах, де це буде можливо відповідно до нормативних умов і ситуації з безпекою. Група вживатиме всіх необхідних заходів для ефективного задоволення попиту.

 

На поточний момент все ще неможливо оцінити вплив пандемії на результати діяльності Групи. Група Renault опублікує нові плани, як тільки буде готова це зробити.

 

КОНСОЛІДОВАНА ВИРУЧКА ГРУПИ RENAULT

 млн., євро

2020

2019

 Зміна 2020/2019

1 квартал

 

 

 

Автомобільний сектор (без АВТОВАЗа)

8591

10 916

–21,3 %

АВТОЗАЗ

701

 767

–8,6 %

Послугимобільності

6

 -

+++

Фінансування продажів

827

 844

–2,0 %

Всього

10 125

12 527

–19,2 %

 

 

15 НАЙБІЛЬШИХ РИНКІВ ГРУПИ RENAULT З ПОЧАТКУ РОКУ ДО КІНЦЯ БЕРЕЗНЯ 2020

З початку року до кінця березня 2020

Обсяг(1)

ЛА+ЛКА частка

 

 

(од.)

(в %)

1

Росія

115 713

29,04

2

Франція

110 467

24,38

3

Німеччина

43 298

5,65

4

Бразилія

41 387

7,81

5

Італія

33 413

8,83

6

Іспанія+Канарські о-ви

28 284

11,08

7

Туреччина

22 780

18,31

8

Китай

21 100

0,65

9

Південна Корея

19 988

5,27

10

Індія

19 858

2,55

11

Великобританія

17 707

3,20

12

Бельгія + Люксембург

16 733

10,42

13

Марокко

13 523

42,07

14

Польща

11 514

9,53

15

Аргентина

11 490

13,26

 (1) Продажі, не рахуючи Twizy

 

 

 СУКУПНІ ПРОДАЖІ ГРУПИ (ЛА+ЛКА) ЗА РЕГІОНАМИ

 

КВ1

Регіони

2020

2019

Разница (%)

Франція

110 467

178 057

-38,0%

Європа(1) (крім Франції)

211 283

324 996

-35,0%

Франція + Європа, всього

321 756

503 072

-36,0%

Африка-БлижнійСхід-Індія-Тихий океан

85 221

106 238

-19,8%

Євразія

168 191

158 454

+6,1%

Америка

76 637

97 935

-21,7%

Китай

21 157

42 703

-50,5%

В цілому крім Франції та Європи

351 206

405 330

-13,4%

В світі

672 962

908 402

-25,9%

(1)Європа = Європейський Союз (крімФранції и Румунії), Ісландія, Норвегія, Швейцарія, Сербіята Балканські країни

 

СУКУПНІ ПРОДАЖІ ГРУПИ (ЛА+ЛКА) ЗА БРЕНДАМИ

 

КВ1

 

2020

2019

% зміни

RENAULT

 

 

 

ЛА

353 599

471 076

-24,9%

ЛКА

74 330

105 968

-29,9%

ЛА+ЛКА

427 929

577 044

-25,8%

RENAULT SAMSUNG MOTORS

 

 

 

ЛА

19 535

15 690

+24,5%

DACIA

 

 

 

ЛА

101 778

171 392

-40,6%

ЛКА

8 501

12 640

-32,7%

ЛА+ЛКА

110 279

184 032

-40,1%

LADA

 

 

 

ЛА

87 884

90 892

-3,3%

ЛКА

2 628

2 593

+1,3%

ЛА+ЛКА

90 512

93 485

-3,2%

ALPINE

 

 

 

ЛА

367

1 409

-74,0%

JINBEI&HUASONG

 

 

 

ЛА

851

1 908

-55,4%

ЛКА

19 205

34 834

-44,9%

ЛА+ЛКА

20 056

36 742

-45,4%

ГРУППА RENAULT

 

 

 

ЛА

568 298

752 367

-24,5%

ЛКА

104 664

156 035

-32,9%

ЛА+ЛКА

672 962

908 402

-25,9%

1 Зміна світового авторинку за всіма брендам (інша назва «Загальний обсяг галузі (виробництва)», ТОВ) відображає річну зміну обсягу продажів* легкових і легких комерційних автомобілів** в основних країнах, включаючи США і Канаду. Дані надаються офіційними органами або статистичними агентствами в кожній країні і консолідуються Групою Renault.

*Продажі: кількість реєстрацій або поставок або виставлених рахунків на підставі даних по кожній країні, представленій в консолідованій звітності.

**Легкі комерційні автомобілі легше 5,1 т.

 

2 Для аналізу зміни консолідованої виручки при незмінних валютних курсах і базі порівняння Група Renault перераховує виручку поточного року за середніми річними валютними курсами минулого року, виключаючи істотні зміни в базі порівняння, які відбулися протягом року.